Huisregels

HUISREGELS/ ALGEMENE SERVICEVOORWAARDEN

Bij het maken van een afspraak ga je automatisch akkoord met onderstaande voorwaarden.

Voor het verplaatsen van een afspraak ontvang je via de bevestigingsmail verdere instructies. Het verplaatsen valt dus onder EIGEN verantwoordelijkheid.
 
Aanbetalingen zijn NON-REFUNDABLE. Dit houdt in dat het niet mogelijk is om de aanbetaling terug te krijgen na het boeken van een afspraak om wat voor reden dan ook.
 

1. BOEKINGEN & VOORBEREIDING

Aloverens de behandeling zullen er foto’s gemaakt worden van de wenkbrauwen/wimpers. Deze zijn enkel voor je dossier.

  • Ben je later dan 10 minuten of kom je niet opdagen? Dan komt je afspraak te vervallen en worden openstaande kosten in rekening gebracht.
  • Er is geen ruimte voor aanhang (+1) dus we verzoeken je om alleen te komen. Ook kinderen of huisdieren zijn niet toegestaan.
  • In de salon worden de wenkbrauwen niet geknipt, geëpileerd of geblondeerd. Wens je dit op eigen verantwoordelijkheid te doen? Dan raden wij dit aan na afloop van de afspraak.
  • Als de wenkbrauwharen 3 weken alvorens de afspraak zijn geblondeerd, kunnen de wenkbrauwen niet gelamineerd worden.
  • Knip de wenkbrauwharen ruim 3 weken niet voor je afspraak om te zorgen voor een optimaal resultaat.
  • Kom zonder oog/wenkbrauw make-up naar de afspraak. Als de styliste make-up zal verwijderen wordt er €5 euro in rekening gebracht.
  • Bij het maken van een afspraak heb je je voldoende ingelezen over wat de behandeling inhoudt.

 

2. BEHANDELING WORDT AFGERADEN WANNEER:
  • Je menstrueert, zwanger bent of borstvoeding geeft (in verband met extra hormoonaanmaak)

 

3. BEHANDELING WORDT NIET UITGEVOERD WANNEER:

  • Je onlangs een (chemische) peeling hebt gehad of andere gezichtsbehandeling: minimaal 2 weken wachten
  • Je allergisch bent voor permanente vloeistof
  • Je huid beschadigd is in het gebied rondom de wenkbrauwen
  • Je dunne of korte haartjes hebt
  • Je bent verbrand door de zon
  • Je snel oog infecties oploopt
  • Je actieve acne in of rondom de wenkbrauwen hebt
  • Bij het gebruik van acne medicatie of bloedverdunners
  • Er PMU gezet is die nog niet volledig hersteld is of weg gelaserd wordt

 

4. ANNULERINGEN & VERPLAATSINGEN

  • Het verplaatsen van een afspraak kan enkel buiten de 48 uur om. Binnen 48 uur van de geplande afspraak vervalt de mogelijkheid op verplaatsen automatisch.
  • Voor het verplaatsen van een afspraak ontvang je via de bevestigingsmail een verplaats link. Het verplaatsen van een afspraak valt dus onder eigen verantwoordelijkheid!
  • Bij een afzegging buiten 48 uur om van de geplande afspraak komt de aanbetaling te vervallen en worden er geen verdere kosten in rekening gebracht.
  • Bij een afzegging binnen 48 uur worden openstaande kosten rekening gebracht.

 

5. TEVREDENHEID

  • Hoewel er alles aan wordt gedaan om de beste service, behandeling en kwaliteit te leveren kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Maak dit binnen 3 dagen kenbaar per mail.
  • Er is geen mogelijkheid op geld retour. Wel wordt er een service correctie behandeling aangeboden. Correctie behandelingen dienen binnen 7 dagen na de afspraak te worden ingepland tenzij anders is besproken.
  • Wij zijn telefonisch niet bereikbaar en bieden enkel mail service aan.

 

6. AANSPRAKELIJKHEID

  • De behandelingen die Kenza’s Beauty Clinic aanbied zijn onder expertise met grote zorg samengesteld noch uitgevoerd. Toch is Kenza’s Beauty Clinic niet aansprakelijk voor eventuele schade als gevolg van de behandeling(en), van welke aard dan ook. Kenza’s Beauty Clinic gaat ten alle tijden uit van een eerlijke verstrekking m.b.t. de ontvangen medische check alvorens de behandeling(en) wordt uitgevoerd. 
  • Twijfel je over een allergie, of over de mogelijkheden van een behandeling? Dan kan er een patch-test worden uitgevoerd. Neem hiervoor contact op per mail.